Niin. Ajattelin nyt ihan vain omien ajatusteni selvittämiseksi kirjoittaa ylös kaikki perusjutut suhteistani ystäviini. Meillä on tiivis kaveriporukka jota kutsutaan meidän koulussamme yleisesti Puskajengiksi. (Mikä johtuu siitä että "tapaamme" ja oleskelemme aina koulun pihalla, puskien ympäröimien suurien kivien luona.) Puhun heistä heidän lempinimillään, ettei joku tuttu sattuisi tunnistamaan minua heidän kauttaan.

Crista: Nykyisistä ystävistäni pitkäaikaisin. En oikein tiedä enää miten läheinen suhde meilllä on. Emme ole puhuneet vähään aikaan. Joskus kesällä meillä oli jotain outoa meneillään mutta se on jo ohi. Meillä on pari yhteistä harrastusta ja niin edelleen, mutta olemme aika erilaisia.

Roona: Kuuluu samaan perheeseen Cristan kanssa, kolmesta lapsesta keskimmäinen. Olen tuntenut hänet yhtä kauan kuin Cristankin, mutta hän "liittyi" kaveriporukkaamme vasta äskettäin. Sitten sain pullonpyörityksessä tietää, että hän on ihastunut minuun. Minäkin pidän hänestä, mutta en tiedä kuinka paljon.. En uskalla pitää häneen mitään yhteyttä, hän lähettelee välillä tekstareita minulle.

Korri: Tällä hetkellä varmaan ystävistäni kaikkein läheisin. Uskoudun usein hänelle, ja hän kuuntelee mielellään. En ole kuitenkaan kertonut hänelle puoliakaan, hän ei tiedä mitään syömishäiriöstänikään.  Kukaan ystävistäni ei tiedä. Elleivät ole itse arvanneet. Aina luotettava, normaalein ja järkevin kaikista, ja hän onkin meidän porukkamme "järjen ääni" ja peruspilari. Pitää aina huolta kaikesta ja kaikista. Ystävistäni ihmisenä neutraalein. Ilman häntä en olisi enää tässä. Hän on auttanut minua todella paljon ja hänen ansiostaan olen hoidossa.

Sadiseme: Ei oikeasti ystäväni, vaan hyvänpäivän tuttu joka vaikuttaa päälle päin kaverilta. Vihaan häntä ja hän minua, mutta häntä on vain kaikkien pakko kestää koska hän seurustelee Torikon kanssa. (Ainoa syy, miksi hän roikkuu mukanamme)

Toriko: Entinen paras ystäväni, (ja ensimmäinen oikea ihastukseni, tavallaan seurustelimme vähän aikaa, mutta hän päätti sen todella törkeästi ja satutti minua todella paljon) Meillä oli aikaisemmin todella läheinen suhde, ei ollut ketään joka olisi ollut minulle yhtä tärkeä. Ymmärsimme toisiamme ja olimme niin samanlaisia kuin kaksi ihmistä voi olla. Mutta se kaikki loppui kun hän alkoi seurustella sadisemen kanssa. Hän ei välitä enää kenestäkään muusta. Olen todella pettynyt häneen ja hän on loukannut minua todella paljon, enkä tiedä voinko koskaan antaa kokonaan anteeksi. Tällä hetkellä olemme kai pelkkiä kavereita.

 

Siinäpä ne taisivat olla, on minulla vielä muutama kaveri mutta näen heitä niin satunnaisesti etten lue heitä varsinaisiksi ystävikseni.

Olen kirjoittanut tänään ihan kauheasti. o.o

Minun tekisi kauheasti mieli lukea kirja "siskoni enkelinluinen tyttö" mutta sitä ei ole meidän kirjastossa.