Minulla on kauhea nälkä. Ja olen onnelinen siitä.~ (Vaikka sairaalakoulun kotitalousluokasta leviääkin joka paikkaan pullantuoksu)

Olen onnistunut olemaan koko viikon paastolla. Olen syönyt vain muutaman kurkkuviipaleen ja pari palaa tomaattia. Otan aina lautasen täyteen, etteivät hoitajat valittaisi mutta kun he eivät näe niin kaavin sen nopeasti jäteastiaan.

Ihanan tyhjä olo.

Minua vain pelottaa että ratkean huomenna, kun aina perjantaisin on osaston aamukahvilla jotain herkkua, tällä kertaa mokkapaloja. Ja isäkin vie minut joka perjantai syömään. Miten minä jaksan olla tilaamatta jotakin hyvää? Ja sitten jos pääsenkin pois täältä, niin iskee varmasti kauhea tarve juhlistaa sitä, ja silloin ainakin sorrun ostamaan jotain mitä minun ei pitäisi syödä.

Kyllä minä aion juhlia vapauttani, jos pois pääsen. Mutta yritän juhlia sitä kohtuudella, etten lihoisi heti takaisinpäin. Silloin paastostani ei olisi mitään hyötyä.

Treenasin eilen ja toissapäivänä taas kunnolla - ensimmäistä kertaa pariin viikkoon. Olen tehnyt vain vatsalihaksia, mutta nyt tein 50 vatsaa, 50 punnerrusta, 50 varpaillenousua, 40 jalannostoa, 40 pumppausta, 50 askelkyykkyä, 50 kyykkyyn ylös + staattinen vatsalihasliike 45 sekuntia. Tuli hyvä olo.