10.92007 klo 11:55

Kuuntelin Tsumetai Hikaria. Ihana kappale. Kaunis.

----

Äiti ei suostunut tuomaan vaakaa eikä sitä kirjaa. Perhana. Sanoi että se on kiellettyä ja saan kuulemma anoreksian.

Hän ajattelee niin, koska olen alkanut laihduttaa. Minun täytyy saada jotenkin hän epäilyksensä haihtumaan.

Mitä jos ostaisin karkkia niin että hän näkee ja heittäisin ne sitten myöhemmin roskiin? Se saattaisi auttaa.

---

Sairaalakoulun opettajat kävivät. He aikovat aloittaa kanssani vuoteenvieriopetuksen.

---

RRRRAKASTAN Miyavin ääntä.

----

Täällä on niin kummallista kun kaikki on pysähtynyt. Mitään ei ole, ei aikaa, ei valoa, ei pimeää, ei todellisuutta ja kuvitelmaa, ei inhimillisyyttä, ei oikeutta, ei minua, ei kuolemaa, ei elämää, ei Jumalaa...

On vain valkoiset seinät ja ikuisuudelta haiseva ilma.

En kestä sitä. Minä en pysy hengissä epätodellisuudessa, kulississa jossa me näytämme eläviltä vaikka oikeasti olemme vain elottomia ruumiita jotka pakotettuina kävelevät yhä samat reitit päivästä toiseen, konemaisesti ja hiljaa.

 

Vihaan tätä. Haluan pois täältä.

 

klo 17:50

Kävin äidin kanssa kaupungilla. Käytiin filmtownissa ja kiinalaisessa.

Ja minulla on taas kymmenen minuutin päästä keskustelu.