Vihaan itseäni. Niin paljon.
Ahdistaa, eikä nukuta, ja ahdistaa se kun ei nukuta, ja se kun en halua että nukuttaisi vaikka pitäisi haluta.
Ja kaikki muukin.
maanantai, 3. maaliskuu 2008
Vihaan itseäni. Niin paljon.
Ahdistaa, eikä nukuta, ja ahdistaa se kun ei nukuta, ja se kun en halua että nukuttaisi vaikka pitäisi haluta.
Ja kaikki muukin.
15-vuotiaan tyt pvirja masennuksesta, laihduttamisesta ja ajatuksista.
--
"Niin kovasti kuin haluaisinkin olla lintu, jotta voisin lent luoksesi kevein siivin, vapaana maailman painosta."
Kommentit